top of page
-
Ik wil graag 1 maand proberen, is dat mogelijk?"Het is niet mogelijk om voor 1 maand te proberen. U kan echter wel gratis een rapport uit het verleden aanvragen op onze Home page. Indien u een betere feeling wilt krijgen met ons platform is het ook mogelijk om één van onze verkopers te contacteren voor een gratis demo rondleiding op het platform (via Zoom/Teams). U kan ofwel Steven Cammerman bereiken op steven.cammerman@bonconsul.be/+32 (0)498.44.84.92 of u kan Maarten Trautmann bereiken op maarten.trautmann@bonconsul.be/+32 (0)479.18.01.83.
-
Welke broker raden jullie aan?Wij zijn partner van Lynx. Lynx is het Nederlandstalige handelsplatform van Interactive Brokers, IB is één van de grootste brokers in de US en zijn wereldwijd actief.
-
Hebben jullie verschillende producten?Nee. Bij BonConsul geven we u een volledig pakket waar alles in zit tegen een prijs van €299/jaar. Wij zijn er van overtuigd dat dit pakket alles bevat wat iemand nodig heeft om te beginnen investeren.
-
Zijn er soms extra kosten?Nee. Alles zit inbegrepen in de prijs van €299/jaar. De updates, nieuwe rapporten, artikels... ontvangt u gedurende de hele looptijd van uw abonnement zonder bijkomende kosten.
-
Hoe kan ik BonConsul bereiken?U kan ons altijd bereiken met om het even welke vraag op info@bonconsul.be, onze support tracht zo snel mogelijk uw vragen te beantwoorden. Voor dringende zaken kan u altijd rechtstreeks bellen met de zaakvoerder zelf, Wouter De Blaere, op het nummer: +32 495 21 63 72.
-
Hoe kan ik opzeggen?Wij maken geen gebruik van doorlopende lidmaatschappen die automatsich verlengen. U zal dus nooit ongewenst het abonnement verlengen. Wij geven u zelf de keuze om op het einde van de looptijd (12 maanden) al dan niet het abonnement te vernieuwen, u krijgt enige tijd op voorhand een melding dat uw lidmaatschap binnenkort gaat verlopen.
bottom of page